Admin

admin.oneminorder.hu / admin.oneminorder.com

Üdvözlünk az admin.oneminorder.hu oldalunk tudástárban. Jobbra találod a különböző leírásokat a rendszerről! Amennyiben elakadtál, vagy kérdésed van, keress fel minket e-mailben a support@oneminorder.com címen, vagy keresd ügyfélszolgálatunkat a +36 70 904 5676-os telefonszámon 09:00 és 16:00 között!

Admin belépés

  1. Nyisd meg az admin.oneminorder.com vagy az admin.oneminorder.hu oldalt

  2. Add meg az e-mailben kapott felhasználó neved (e-mail cím) és a hozzá tartozó jelszavad

  3. Az oldal automatikusan a legfrissebb rendeléseket mutatja, bal oldalon pedig a beállításokat találod

Rendelések elfogadása

A rendelések fülön 2-féle rendeléssel találkozhatsz:

  1. Függő rendelés, amit hangjelzés is kísér. Ebben az esetben a rendelésnél jobb oldalon kék színnel látod, hogy a státusza "függő". Amint a rendelést először megnyitod, átkerül elfogadva státuszba, és kimegy egy email a vásárlónak, hogy feldolgoztátok a rendelést.

  2. Elfogadott rendelés. Ebben az esetben a rendelés mellett jobb oldalon az "elfogadva" státuszt látod zöld háttérrel

Az admin felületen a rendeléseidet az elmúlt 24 órából látod, hacsak az "Étterem beállításai" fülön máshogy nem rendelkeztél.

Online rendelések szüneteltetése

Ha szeretnétek egy bizonyos napra vagy vagy egy időszakra az online rendeléseket szüneteltetni akkor 2 lehetőségetek is van:

  1. Nyitvatartás módosítása: Bal oldalon az Étterem adatok --> Nyitvatartás alatt találjátok a Heti beállításaitokat. Felül mindig találtok egy utasítást, hogy az adott időzóna szerint hogyan állítsátok be a nyitást és a zárást.

    Az adott nap mellett a jobb oldalon be tudjátok állítani, hogy az étterem, zárva lesz e. Ha ez be van pipálva akkor az étterem minden héten zárva lesz az adott napon. Figyeljetek, hogy miután zárva volt az étterem és kivettétek a pipát, az étterem nyitvatartása nem a korábbi beállításra áll vissza. Azt újra a fenti instrukciók szerint kell beállítanotok.

  2. SOS bezárás: Az első menüpontban a Rendelések --> SOS bezárás alatt találjátok az ideiglenes bezárást. Fogad az étterem online rendeléseket? Állítsátok be, hogy "Nem". Ebben az esetben a nyitvatartás nem változik, viszont az oldal azt fogja jelezni a vásárlóknak, hogy a hiba ideiglenes. nézzenek vissza később. Ezt szoktuk használni, áramszünet, túlterheltség, vagy egyéb ideiglenes 1-2 órás leállások esetén.

Étterem beállításai

Általános

Az étterem általános beállításai alatt van lehetőségetek a a weboldal láblécében és a megnyitott ablak címében megjelenő információkat szerkeszteni Név, E-mail, Telefonszám, Város, Utca, Házszám - amennyiben valamelyik alapvető adat változik, csak írjátok át itt és kattintsatok alul a mentésre. Netpincér üzlet ID és domain - ezeket kérlek ne módosítsátok. A Netpincér összekötés és a domain beállításai ha megváltoznak, akkor elveszett rendelésekhez, vagy üres weblaphoz vezethet. Csak saját felelősségre módosítsátok.

POS beállítások - szintén olyan beállítások ami a POS rendszer zavartalan működését biztosítják, kérlek csak saját felelősségre módosítsd.

Nyitvatartás

Nyitvatartás módosítása: Bal oldalon az Étterem adatok --> Nyitvatartás alatt találjátok a Heti beállításaitokat. Felül mindig találtok egy utasítást, hogy az adott időzóna szerint hogyan állítsátok be a nyitást és a zárást.

Az adott nap mellett a jobb oldalon be tudjátok állítani, hogy az étterem, zárva lesz e. Ha ez be van pipálva akkor az étterem minden héten zárva lesz az adott napon. Figyeljetek, hogy miután zárva volt az étterem és kivettétek a pipát, az étterem nyitvatartása nem a korábbi beállításra áll vissza. Azt újra a fenti instrukciók szerint kell beállítanotok.

Fizetési módok

A fizetési módok esetén a van/nincs funkcióval lehet beállítani, hogy az adott mód megjelenjen e az online felületeken, illetve a POS rendszerben kiszállítás vagy belső fogyasztás esetén.

Futár
Online
Beülős (POS)
Telefonos
Egyéb

Az itt beállított fizetési lehetőségek, megjelennek minden kiszállításra történő rendelésnél:

  • Az összes online felületen a kosár oldalon

  • POS rendszerben a telefonos rendelés fülön

Amennyiben van saját OTP SZÉP kártya, Simple pay vagy Barion fiókod, akkor azt itt tudjuk beállítani neked.

  1. SZÉP kártya: Ha be van kapcsolva a "van" opció akkor a Oneminorder OTP SZÉP kártyája kerül beállításra. Egyéni online SZÉP kártya beállításért keresd 09:00 és17:00 között a 06709045676-os support számunkat, vagy küldj e-mailt a support@oneminorder.com címünkre.

  2. Barion: Ha már rendelkezel Barion fiókkal, akkor itt be tudod állítani a barion e-mailed illetve hozzá tartozó POS kulcsot. Figyelj arra, hogy a Barion fiókodban is be legyenek állítva a megfelelő adatok.

  3. Simple pay: Ha már rendelkezel Simple pay fiókkal, akkor itt be tudod állítani a Mercant ID-t illetve hozzá tartozó titkos kulcsot.

Amennyiben használod a POS rendszerünket akkor a kasszánál történő fizetési módokat itt tudjátok élesíteni. Az itt "van"-ra állított fizetési módok megjelennek a POS rendszerben az asztaloknál a fizetési oldalon.

A POS rendszerben a telefonos rendelések innen állíthatóak

A fizetéssel kapcsolatos egyéb dolgok például az általános áfa értéke és a minimum rendelési összeg is itt állítható be.

Kedvezmények

Akciós kedvezmények

  1. Add meg a kedvezmény nevét

  2. Válaszd ki, hogy fix összegű kedvezményt szeretnél nyújtani, vagy százalékosat.

  3. Add meg a kedvezmény mértékét

  4. Válaszd ki, hogy az étterem összes termékére érvényes a kedvezmény, vagy csak egy kategóriát, esetleg terméket érint. Amennyiben csak kategóriát vagy terméket érint, válaszd ki azt.

  5. Lehetőséged van beállítani, hogy minden eszközről, vagy csak applikációból, webről, vagy chatbotról legyen érvényes a kedvezmény.

  6. Utolsó lépésként állítsd be mikor induljon a akció és meddig tartson, majd klikk a mentésre

A jobb oldalon csak az élő akciókat látod, a jövőbeni akciók a kezdés dátumával jelennek csak meg.

Kupon

  1. Add meg a kedvezmény nevét

  2. Add meg a kuponkódot, amit meg fogsz osztani a vásárlóiddal.

  3. Válaszd ki, hogy fix összegű kedvezményt szeretnél nyújtani, vagy százalékosat.

  4. Add meg a kedvezmény mértékét

  5. Add meg a rendelési minimumot, ami fölött beváltható a kupon

  6. Add meg a maximális felhasználható darabszámot

  7. Lehetőséged van beállítani, hogy minden eszközről, vagy csak applikációból, webről, vagy chatbotról legyen érvényes a kedvezmény.

  8. A "felhasználó" funkció ki van kapcsolva.

  9. Állítsd be mikor induljon a akció és meddig tartson

  10. Válaszd ki, hogy az étterem összes termékére érvényes a kedvezmény, vagy csak egy kategóriát, esetleg terméket érint, esetleg egy bizonyos kategóriát/terméket nem érint és a többit igen.

    • A megadott kategóriára és termékre nem: válaszd ki mire nem lesz érvényes a kupon. Miután egy terméket, vagy kategóriát hozzáadtál, van lehetőséged további kivételeket hozzáadni

    • Csak a megadott kategóriára és termékekre: válaszd ki mire lesz érvényes a kupon. Miután egy terméket, vagy kategóriát hozzáadtál, van lehetőséged további kedvezményes kategóriát vagy terméket hozzáadni.

  11. A mentés gombra kattintva létrehozod a kupont

A jobb oldalon csak az élő akciókat látod, a jövőbeni akciók a kezdés dátumával jelennek csak meg.

Ajándék

Amennyiben használod a POS rendszerünket és a hozzá tartozó "Vásárlói monitort", lehetőséged van ajándék beállítására arra az esetre ha a megadott időkeretet túllépi a vásárló kiszolgálása.

Termékek

Minden étlappal kapcsolatos szerkesztés (kategória, étel neve, ár, extrák) itt szerkeszthető, vagy hozható létre új kategória. A kategória és termékek szerkesztéséről az összefoglaló videónak itt nézheted meg:

Termék kategóriák

Új kategória létrehozása

Alapvetően az kategóriák oldal úgy tölt be, hogy egyből létrehozható legyen egy új kategória. Amennyiben korábban egy kategóriát szerkesztettél, kattints az oldal alján az "Új" gombra, ami töröl minden eddig kitöltött adatot. Add meg a kategória nevét, illetve van lehetőség beállítani, hogy a kategória milyen felületeken jelenjen meg:

  • Online rendelhető: ha ez be van pipálva akkor az összes online felületen megjelenik a kategória és annak a termékei

  • Beülőre rendelhető: ha ez be van pipálva akkor a POS rendszerben megjelenik a kategória és annak a termékei

Tipp: Ha van olyan terméked amit nem szállítasz ki, de az éttermedben kiadjátok, érdemes az online részt üresen hagyni, és csak beülőre bepipálni, így a kategória az összes termékével együtt rendelhető lesz a pultnál vagy az asztalokon, de online nem. Ilyen általában a kávé, kimérős termékek, vagy nehezen csomagolható ételek

Meglévő kategória szerkesztése

A termék kategória fülön jobb oldalt látod a kategóriáidat. Halvány narancs háttérrel és zöld Felkiáltójeles ikonnal jelölve láthatod az inaktív kategóriákat. A kategória mellett 3 lehetőséged van: - Ceruza: Szerkesztés - Doboz: Archiválás - Háromszög: Inaktiválás

Szerkesztés: Ha a ceruzára kattintatok akkor betölti az adott kategória jelenlegi beállításait a rendszer. Változtasd meg a kívánt részt, majd alul kattints a mentésre. A változtatás egy oldalfrissítés, vagy app esetén egy újraindítás esetén egyből megjelenik. Archiválás: Ebben az esetben a kategória és a benne lévő termékek "törlésre kerül". Fontos, hogy a rendszerünkben nincsen végleges törlés, az archivált kategória utólag visszaállítható, viszont a jövőben a szerkesztések során a rendszer megjelöli archív kategóriákat. Csak kattints a dobozra, erősítsd meg, hogy archiválni szeretnél. A kategória eltűnik. Ha vissza szeretnél állítani egy archív kategóriát, de nem találod, akkor a kategória lista fölött kattints a az archivált tételek mutatása gomb melletti kapcsolóra. A kategória megjelenik és a mellette található körre kattintva vissza tudod állítani a kategóriát. Inaktiválás: Ha szeretnél egy kategóriát ideiglenesen elrejteni a rendelő felületekről, akkor mindössze annyi a dolgod, hogy a háromszögre klikkelj. A kategória azonnal átvált inaktívra. Ha újra szeretnéd aktiválni, akkor egyszerűen újra kattints a háromszögre, és a kategória máris aktív.

Termékek

Alapvetően az Termékek oldal úgy tölt be, hogy egyből létrehozható legyen egy új termék. Amennyiben korábban egy tételt szerkesztettél, kattints az oldal alján az "Új" gombra, ami töröl minden eddig kitöltött adatot.

Új termék létrehozása

  1. Add meg, hogy az Újonnan létrehozott termék aktív vagy inaktív státuszban legyen létrehozva Tipp: Egy hamarosan étlapra kerülő ételt érdemes előre létrehozni inaktív státuszban és csak a megjelenés napján aktiválni.

  2. Add meg, hogy az új termék melyik kategóriába kerüljön

  3. Töltsd ki a nevét, adj hozzá leírást

  4. Add meg a terméked árát

  5. Add meg hogy a kategórián belül milyen sorszámot kapjon. Ha van azonos sorszámú tétel, akkor azok a termékek betűrendben jelennek majd meg

  6. Tölts fel hozz képet (nem kötelező), majd mentsd el.

A terméked alapvetően 1 darab altermékkel jön létre. Ha tegyük fel ez egy pizza és van belőle 32cm-es és 50cm-es méret, akkor van lehetőség 2 (vagy több) alterméket létrehozni

Altermék létrehozása és szerkesztése:

  1. Termék szerkesztő oldalon nyisd meg a kategóriát a a mellette található kék + gomb segítségével

  2. Az újonnan megjelenő sorban találod az el nem nevezett 1. alterméket és az árát

  3. A főtermék melletti piros + gombbal hozzá tudsz adni egy új alterméket

  4. Az altermékek mellett szerkesző gombra (ceruza) kettintva lenyílik a felület ahol átírhatod a nevét, árát illetve egyéb adatokat, amik külső rendszerhez való összekötéshez szükségesek.

  5. Ha beállítottad az altermék adatait, akkor kattints az altermék alatti mentés gombra.

Gyakori hibák:

  1. Vigyázz, hogy a a kék gombbal nyisd le az alkategóriákat, és ne a pirossal, mert azzal egyből létrejön egy 0 Ft-os altermék. Ha véletlen a pirosra kattintottál kék helyett, akkor a 0-Ftos alterméket inaktiváld a szerkesztési instrukciók szerint (Piros háromszög), mert ha aktív marad, akkor a vásárlóid 0 Ft-os termékkén fogják azt látni.

  2. Termék szerkesztése gomb a középső szekció alatt van és mellette "ÚJ" gomb található - ez a főtermékre vonatkozik. Az altermék mentése a gomb a jobb oldalon van, és mellette "CANCEL" gomb van. Ne keverd össze őket.

Meglévő kategória szerkesztése

A termékek fülön jobb oldalt látod a kategóriáidat. Halvány narancs háttérrel jelölve láthatod az inaktív kategóriákat. A kék + gombbal lenyílik a kategória és láthatod a benne lévő termékeket A termék bal oldalán található kék + gombbal lenyílik a termék, és megnézheted az altermékeit. Ha egy alterméke van, akkor az altermék nincs elnevezve (a szerkesztésnél az altermék elnevezésére van lehetőség, de csak több altermék esetén ajánljuk) A termék jobb oldalán 4 opció van: - Piros Plusz: Új 0 Ft-os altermék hozzáadása - Ceruza: Szerkesztés - Doboz: Archiválás - Háromszög: Inaktiválás

Szerkesztés: Ha a ceruzára kattintatok akkor betölti az adott termék jelenlegi beállításait a rendszer. Változtasd meg a kívánt részt, majd alul kattints a mentésre. A változtatás egy oldalfrissítés, vagy app esetén egy újraindítás esetén egyből megjelenik. Archiválás: Ebben az esetben a termék és az altermékei "törlésre kerülnek". Fontos, hogy a rendszerünkben nincsen végleges törlés, az archivált termék utólag visszaállítható, viszont a jövőben a szerkesztések során a rendszer megjelöli archív termékeket. Csak kattints a dobozra, erősítsd meg, hogy archiválni szeretnél. A termék vagy altermék eltűnik. Ha vissza szeretnél állítani egy archív terméket, de nem találod, akkor a kategória lista fölött kattints a az archivált tételek mutatása gomb melletti kapcsolóra. A kategória/termék megjelenik és a mellette található körre kattintva vissza tudod állítani a kategóriát. Inaktiválás: Ha szeretnél egy Terméket ideiglenesen elrejteni a rendelő felületekről, akkor mindössze annyi a dolgod, hogy a háromszögre klikkelj. A termék azonnal átvált inaktívra. Ha újra szeretnéd aktiválni, akkor egyszerűen újra kattints a háromszögre, és a termék máris aktív.

Extra feltét címek

Ami a terméknek a kategória, az az extra feltétnek az extra feltét cím. Itt tudod szerkeszteni a kosárba gombra kattintás után felugró extra feltéteket: Elérés: Bal oldalon nyisd le a "Termékek" fület, majd kattints az "Extra feltét címek"-re

Új extra feltét cím létrehozása:

  • Töltsd ki az extra feltét cím nevét, elsődleges és másodlagos nyelven (pl. "Válassz feltétet!", "Válassz üdítőt!"...)

  • Add meg hogy termékhez vagy kategóriához rendeled hozzá

  • Válaszd ki hogy melyik terméknél vagy kategóriánál jelenjen meg az adott cím

  • Add meg az extra típusát:

    • Több extrából is választhat: minden lehetőségből 1 darabot választhat ki

    • Csak egy extrát választhat: nem enged tüöbb extrát kijelölni - ezt szoktuk például méret vagy tésztaválasztónál alkalmazni

    • Maximum x darab extrát választhat: add meg a minimum és maximum darabszámot (pl.: kívánság pizzánál) Ameddig vásárló nem pipálja be a minimum mennyiséget, addig a rendszer nem engedi kosárba rakni a terméket

  • Ha egy terméken egy, vagy több extra feltét van akkor megadhatod hanyadikként jelenjen meg

  • Kattints a mentésre és ugorj át az extra feltétek fülre ahol megadhatod milyen termékek és extrák jelenjenek meg egy Extra feltét cím alatt

Meglévő extra feltét cím szerkesztése

Extra feltétek

Elérés: Bal oldalon nyisd le a "Termékek" fület, majd kattints az "Extra feltét"-re

Új extra feltét létrehozása:

  • Válaszd ki, hogy a létrehozandó feltét aktív vagy inaktív státuszban kerüljön rögzítésre

  • Válaszd ki, hogy melyik címek alatt jelenjen meg az új extra feltét

    • ha nincs kiválasztva egy sem, akkor az első extra feltét cím alá kerül be

    • a bal CTRL gomb lenyomásával egyszerre több cím alá is fel tudod vinni az új extra feltéted

  • Add meg a nevét elsődleges és másodlagos nyelven.

  • Amennyiben a rendszered össze van kötve valamelyik partnerünkkel, akkor kitöltheted az extra feltéthez tartozó kódot.

  • Add meg az árát és a sorrendjét

  • Kattints a mentésre

Az Új gomb megnyomásával törlöd az eddig bevitt adatokat

Meglévő extra feltét szerkesztése

POS

Területek

Statisztika

Adminisztráció