Adóügyi nyomtatód cégünktől tudod megrendelni, ennek szállítási ideje körülbelül 1 hét.
Ennek díja: 250 000 Ft + áfa (ez tartalmazza a nyomtatót a hozzá tartozó VFD-t és a beüzemelést a nevedre)
Mire jó ez?
- Automatizálja a nyugta adást (kiváltja a pénztár gépet)
- Lehetőséged van számlázni is
Mire van szükség ha ilyen nyomtató szeretnék?
1. Úgynevezett PTREGRE, amit a könyvelő tud kikérni a cégedre a NAV-tól. (pénztárgép beüzemelési nyilatkozat)
Nincs szükség egyedi típusú PTREG-re egy általános kell.
2. Illetve társas vállalkozás esetén egy aláírási cím példányra.
Fontos. hogy csak Profi éttermes rendszerünkhöz lehet csatlakoztatni az adóügyi nyomtatót. Erről kérlek tájékozódj ügyfélszolgálatunkon.
Egy rendszerre akár több adóügyi nyomtatót is lehet kötni, ebben az esetben több PTREG kell.
Ha mindened megvan kérlek küld ide nekünk: nandor@oneminorder.com